snart

3 veckor kvar till flytt!
Yippie ka-yah, motherfucker :D

Har blivit lite av en bloggtorka, men Morgans dator kackade ihop och den smittade min dator på nåt märkligt sätt..
Så helgen har gått åt till viss del att försöka rädda och fixa datorerna.
Det gick bra, som tur är :)
Åt goomiddag på Lottas i fredags, för att fira 2-årsdagen. Som vanligt mycket gott :)
I <3 Lottas!

Och ikväll har jag och Petra vart och rekat för Mogges julklapp, som han ska få lite mer info om när han fyller år :P
Vill berääääätta nuuu! Men jag kommer kunna hålla mig, för tanken på hans min när han får veta är ett bra blixtlås för min mun :D

Nu ska vi snart se Bröllopsfotografen, tror den är rolig :)


Mogge äter glass, som Bonnie är ganska sugen på


Baby på vinterförvaring


Ofokuserade bilder från Lycksele, men jag gillar dom.
Intressanta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0