hej hå hej hå

Hard workwork, sen hem och äta middag och se film med kakan.
Och sen hopp i säng!
Kisse har verkligen blitt som en kelhög. :) Väldigt mysigt, men lite ledsamt också eftersom det blev efter Roxy dött. Nu söker han mer kontakt och vill ligga i ens knä och sitter smetat mot en i soffan och sover jämt i sängen. :)
Busar mer med de andra två tjejerna också, kul!

Tog ett bad idag när jag kom hem efter en lång arbetsdag. Mogge skjutsade hem sin pappa till Tomterna, så hade som inte så mkt att göra i eftermiddags :D
Iallafall så läste jag en bok och hade massa bubbelskum med sällskap av tre lurvhögar :)
Kisse satt på toalocket, Vilda satt i handfatet och Bonnie balanserade runt badkarskanten och slog på skummet. Hihi :P
En gång tidigare när jag badade så gick Bonnie runt på karkanten och så skulle hon typ vända mitt på långsidan där kanten är som smalast och självklart drattade hon i - nätt och jämt. Hann se vart hon var påväg och fick tag på henne på nåt konstigt sätt, så hon badade bara halva kroppen :D Hon såg ganska rolig ut!
Hahaha, och en gång för längesen så föll Vilda i toaletten. Det var himla kul :P
Förut när hon var ensamkatt brukade hon alltid sitta på toastolen när jag borstade tänderna, och så var även hennes plan den där morgonen. Men locket var inte nerfällt så när hon komme i räserfart och hoppade upp på toaletten så hoppade hon rätt ner. Hohohoho! Och lika snabbt hoppade hon upp igen. :)
Förbaskade sötnötter ;)




Min radiorutin på jobbet är alltid Morgonpasset mellan 07 och 10, sen lyssnar jag på nedladdade dokumentärer från Sveriges Radio podgrejs, jag älskar dokumentärer! :)
Mellan 10 och 16 hinner man lyssna på ganska många dokumentärer och när jag tar paus från allvarslyssnadet så har jag hört på Mammas Nya Kille, Mia och Klara (Roll On), Christer och lite sånt.
Men hur som helst, det finns huuuuur många bra dokumentärer som helst på Sveriges Radio, kan verkligen rekommendera dig att lyssna :)
Har hört typ alla som jag tycker verkar jätteintressanta så nu har jag börjat ladda ned dom andra, för även om ämnet kanske inte direkt intresserar en så är programmen väldigt bra gjorda och man lär sig himla mkt. :)
Jag gör det iallafall. :D

Har lyssnat på dessa i veckan:
Tjernobylkatastrofen
Polismorden i Malexander
Norrmalmstorgsdramat
Joy Rahman (satt fängslad i Sverige i 8 år för ett mord han inte begått)
Specialprogram om aborter
Neurosedynkatastrofen
Tvångssterelisering (mkt intressant)
Fallet Dagmar Hagelin
Catrine da Costa


Har om Militärligan, HIVskräcken, Raoul Wallenberg, Stureplansmorden och massa andra att lyssna på resterande dagar av veckan :)


Nu ska vi se film. I love you Philip Morris.
Hoppas den är bra :P


Kommentarer
Postat av: Jonny

Det var en skit film!!!

2010-09-29 @ 21:56:17
Postat av: Sanna

Jag tycker den var helt okej eftersom den bygger på en verklig person och verkliga händerlser. :) Så sjukt att han verkligt gjort allt det där!

men alla tycker olika och tur är väl det :)

2010-10-01 @ 16:07:28
URL: http://sannasoool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0