kissäääääääää!!!!!!

Bilder från iPhonen. Är fan bra kamera på den :)

 

 

 

 

 

 

Okej, fredag idag. Jag får typ aldrig fredagsfeeling nu för tiden. Fast det är fan lika bra, för har man fredagsfeeling så går arbetsdagen så långsamt :P

Har kännt mig lite konstig senaste dagarna. Drömt skitskumma drömmar..

Igår jobbade Mogge över, så jag var hemma ensam. Hade ingen lust att se på tv eller datanörda mig, så jag dammsög. Bra jobbat!

Men det räckte som inte, så jag försökte fixa med Spotify på mobilen och när jag trodde jag fått det under kontroll skulle jag ut och promenera. Väl ute upptäckte jag att jag inte alls hade Spotify under någon kontroll. :(
Jaja, lyssnade på inladdad musik istället, det gick ju bra det med :) Tänkte gå till Godishuset och köpa lite godis åt Mogge, som en fin torsdagsöverraskning. Men det gick så fort att gå dit, så jag gick till Bowlinghallen istället och tänkte stanna och köpa godis på vägen tillbaka. Men innan jag hunnit fram till Godishuset så kände jag att det var lika bra att fortsätta gå, vad ska jag göra hemma liksom? Så jag köpte bara en dricka sen gick jag hem och hämtade LillAssar (min cykel) och cyklade till Mogges jobb, på Västerslätt. :)
Överraskade han där, och åkte sen med honom hem.

Var hemma vid halv nio,  men kändes som fortfarande inte bra. Så jag gjorde kattsysslor - kattlåda, mat, vatten.

Sen plockade jag undan ren disk, diskade smutsig disk.. Kändes som inte riktigt bra ändå, Mogge frågade om jag ätit nån middag. Och slog det mig att det hade jag ju inte. Hade totalt glömt bort middag, var inte ens hungrig. Men av erfarenhet så vet jag att äter jag ingen alls kommer jag vara väldig hungrig dom där två, tre timmarna innan frukostfikat på jobbet.. Men hade ingen lust att laga nå mat åt bara mig igårkväll, så jag kokade sista ägget vi hade hemma och åt det vid diskbänken med lite salt och läste ur Allt om Historia-tidningen.

Bland den bästa tidningen som finns!

Kändes som ändå inte riktigt bra, kände mig så fruktansvärt rastlös. Gick ändå och la mig och sov, fanns som inget mer att göra.

Som tur är har jag väldigt lätt för att somna exakt vart som helst och nästan hur bekymrad och beklämd jag än är. Jaaajaaa!

 

 

Nu kommer nog min hjärtans vän hem, hoppas det. Saknar den där lilla godisbullmarshmallowsockerkakssmulan mega mycket!


Kommentarer
Postat av: SveaJ

iphone tar bra bilder :)

2010-09-12 @ 21:24:38
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0