Long time

Alltså nu har jag hamnat i en minibloggsvacka igen. Dåligt av mig :(
Men vi har megamycket bilar på jobbet, så jag har jobbat övertid både tisdag och onsdag.
Lär bli några dagar nästa vecka också. Phu!
Ikväll lät det dock som att det inte va nån som skulle stanna, så jag for också hem.
Ganska skönt (förutom att Mogge inte är hemma, han jobbar dock över ikväll) men jag har hunnit dammsuga, leta flyttkartonger på vinden och kelat med katterna. :)
Ska faktiskt ta och promenera en sväng nu, kanske köpa lite överraskningskarra till godismonstret i familjen ;P

Ps, PETRA!
Menade inte allt hela sångtexten var borta som i att den borde vara längre.
Var mer så att den borde vara bredare, så att jag kan läsa hela raderna :P
Din blogg visades nog lite konstigt i iPhonen :D

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha men din pajas, du får sluta läsa på ifååånen:)

2010-09-09 @ 18:47:47
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0