Efter regn?

Kommer lite bloggande :)
Typ. Har jobbat över en del i veckan, och därför varit för sömning för datorn när vi väl kommer hem.
Och idag var jag även hos tandläkarn. Det gick bra, var någon slags mellankoll eftersom jag har ett såndär abonemang hos folktandvården här. Jaja :)

Nästa fredag ska vi på middag hos mormor och det kommer bli fasligt trevligt! Träffa alla mostrar och morbror med familjer. Och få höra om mosters karl och morbrors resa i US and A, där dom är för tillfället. Kommer hem nästan vecka. Även att få umgås med mosters karl (samma som är i Amerika) som typ veckan efter påsk drar till Indien för att jobba på Scania i två år. Minst. Vilka äventyr :)


Tänkte uppdatera med lite bilder, har egentligen inte så värst mkt att skriva om. Har som sagt jobbat ganska mycket i veckan, då blir det lite gjort på fritiden. Men ska snart fara och köpa färg till uterummet har jag bestämt. Är ju rena ryssvärmen ute nu! +12 grader var det idag och då är det ändå bara mitten på april! Jösses alltså, hur ska detta sluta?
Halva gräsmattan runt huset har tinat fram nu. Upptäckte med det även att större delen av gräsmattan på framsidan är mossa. Inte lika kul :( Äh, hoppas gräset på baksidan är bättre för det är där jag kommer hänga mest :)
Köpte två sköna Baden-Baden solstolsliknande på Biltema för en del av presentkortet vi fick i julklapp av jobbet.


Bilder i allafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0