bokat


Jajjamänsan, nu har jag bokat tåg och hotell för vår tu man hand-del i hans födelsedagsresa i november.
Det blir så att vi tar tåget ner till Stockholm på torsdagkvällen och är då framme på morgonen, går på stan lite och grejar ipå, checkar in på ett hotell alldeles brevid t-centralen och har det göttigt hela fredagen i storstan!
På lördag så ansluter vi oss sedan med resterande resekamrater (vilka än så länge är hemliga) och fortsätter i samlad trupp mot  den gemensamma resan :)
Hihihihihih!
Vad spännade! Är sjukt taggad, det kommer bli råkul :)
Bara tråkigt att det är megalänge kvar :S
Väntan och tålamod är två egenskaper som inte finns hos mig.

Morgans syster Marika var just förbi och så fick vi några asballa presenter från hennes och Henkes USAresa :)
Skitfräna dekaler och godis ;)
Roligt att höra hur dom haft det är borta och lite avundsjuk är man också - hade varit så fränt att åka till Amerikatt..
Får bli nästa sommar. Eller sommarn efter det.. Hm.
När garaget är byggt.. Eller nåt :D


Nu kvällsrastning med Midas sen hopp isäng! Är chefslösa på jobbet nu sen i tisdags då båda är i fjällen och jagar.
Skönt, blir som ett annat tempo. Och det har flutit på så jävla bra (peppar peppar ta i trä) så då kanske även fredag går smärtfritt. :)
Har för övrigt börjat bli så fasligt mörkt på kvällarna nu, måste köpa någon slags utebelysning att sätta upp på kortsidan av huset mot garagenedfarten så man ser nåt. Har sett så mycket Arkiv X så jag törs knappt gå ut nu.
Blev ju fräst på av en igelkott för några veckor sen. Har listat ut nu i efterhand vad det kan ha vart för djur. Just då där i mörkret höll jag fanimig på att få dåndimpen och knalldö där i skogen. Lät svinhemskt :'(
Men det måste ha vart en igelkott.. kan inte ha vart nåt annat... hoppas jag.


HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0