Duktig

Är trööööött nu.
När jag komme hem i eftermiddags så tog jag tag i det här hemmet alltså!
Dammsög, bytte sängkläder, slängde i en maskin med tvätt, eldade, gjorde en hög med mat så det blev fyra matlådor med grillkorv och makaroniiiiz, sen gjorde jag nudlar åt mig själv (får passa på när Morgan inte är hemma ;)).
Och efter det skurade jag golven, sen prommis med Midas!
Nu ska jag strax hoppa i duschen.
Pjuh, är trött..

Hade ont i huvudet hela dagen igår, hela natten inatt och imorse också. Det var prutt :(
Känns bättre nu, men det kändes som en potentiell kass dag att vakna med världens värk.
Men det blev ju en fin dag, sol och varmt. Och jag fick ju köra blåForden! :)


 

Från Power Big Meet 2011

Kommentarer
Postat av: Mogge

Misse du är ju MEGA duktig:)

2011-08-30 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0