snart så

Snart jobb igen, ska jobba onsdag och torsdag eftersom jag tog två dagar tidig semester pga Power Meet. :D
Men jaja, får jag en uppvärmning inför nästa vecka iaf. :)

Var med Ina på H&H här i Hörnefors i söndags, dom hade öppet till 24 för megarea. :)
Köpte ett par brallor, två linnen och ett linne åt Mogge för 300 spänn! Och Ina hittade några fina klänningar, är ganska knepigt att köpa kläder med en bebiskula att rymmas i :P

Lycksele motorvecka var himla trevligt. Åkte upp i fredags för att bo i en stuga på Ansia med moster och hennes karl som är på semester här hemma från jobb i Indien. Crazy!
Så vi gick till och med på utställningen på lördagen, vilket vi knappt hunnit gjort tidigare  då vi bara åkt upp på lördag eftermiddag och hem på natten.
På fredagen åkte vi Impala ss cab och lördag blev det med härliga gänget och Sebs nyinköpta åk, en Chev ambulans!
Huh jeeda mig vad han och Frida legat i, bytt motor, växellåda och besiktigad (med 14 2or, mest småbajs som tur är) på mindre än en vecka! :)
Hur som helst, efter vissa missöden så kom dom sig upp till Lycksele iallafall :)
Allt som allt var vi nog 13 pers i bilen; Seb, Frida, Linnea, Masen, Petra, jag, Mogge, Puffen, Isabelle, Määts, Erik från Van Service och Seb & Isabelles två systrar :)
Fyra fram, fyra i baksätet och resten i skuffen :P
Som tur var hade dom tagit med sig en sacosäck, ett hjul och en uppblåsbar soffa att ha i skuffen. Men den sistnämnda brände (någon...) hål på med en cigarett ;D
Jaja, roligt var det iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0