Dag 3 – EFIT (ett-foto-i-timmen)


Det var svårare än man kan tro, men kom nästan ihåg att ta för varje timma :)

(Sitter vid köksbordet med datorn, Midas envisas med att sitta i mitt knä, eller snarare försöka rulla ihop sig för en sovstund. Han är stor och ryms inte men jag har inte hjärta att släppa ner honom heller. Han är ju så gosig :) I och för sig 15kg gosig men han får sittligga så länge mina armar orkar :D )


Morgonpromenad med Midas

Slå in julklappar med Otis (han stjälpte mer än han hjälpte...)

Färdigtinslaget för dagen!



Morgan komme med brunchtillbehör - lite grillad kycklingbaguett blev det :)



Jag, Spotify. Morgan, tvspel.



Promenad!



Kel med Morgan som fortfarande spelade tvspel ;D



Piffar till mig för middag ute med svärföräldrar



This will do..



Påväg in till stan



Före utsatt tid! Once in a lifetime!



Efterrätt



Hämtade trött Midas som varit hos mamma



Chillade lite i soffan när vi kom hem :)



Kommentarer
Postat av: Petra

Det här var ett roligt inlägg! :D Gör fler sånna här!

2011-12-08 @ 19:58:28
URL: http://monsterbajset.blogg.se/
Postat av: Mogge

Jaaaa mera sånt:)

2011-12-08 @ 22:21:25
Postat av: Johanna

Himla kul med så mycket bilder! :)

2011-12-11 @ 19:56:06
URL: http://johanniedannelov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0