Bulle?

Är verkligen ett tunt tvutbud sånhär tid på dygnet..
Flippar mellan Babyplanetet på Animal Planet (med söta vilda djurbäbisar) och Zorba (amerikansk-grekiskt drama från 1964)


Hade en väldigt trevlig kväll igår, var förbi Seb och träffade massa folk.
Var roligt att få prata med brudarna lite också, även fast Linnea skötte det mesta snacket ;P
Men dom är trevliga - kul att få snacka lite mer med Frida också!

Hej hej Frida! :)

Förstår att folk tycker man är tråkig när man är nykter och alla andra fulla, men alltså...
Det VAR roligt igår, men när man är full så tycker man att allt är sååå myyyyycket roligare.
Så i jämförelse med dom kanske jag som nykter ser mindre road ut, men så är det alltså inte :)
Men på riktigt, ibland blir ju fulla människor ganska dryga. När dom ska dra skämt som bara är roliga om man är lite på lyset eller berättar historier som inte direkt har något sammanhang. När man då kan se saker med en klar skalle så.. Ja. Är det inte riiiktigt lika kul :P
Men då skrattar jag åt er istället för med er ibland ;D


Kom just på att nu när jag skrev att jag var nykter i helgen, så kan nog min pappa och Maria få lite huvudbry :P
Hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahah!
Älskar att retas med folk på det här viset, att jag har som en hemlighet som jag inte kan säga än ;D
Enda tråkiga är att jag har ganska kasst pokerface och är ganska ännu kassare på att vara tyst om sånahär saker, när jag nästan spricker av förväntan och pepp! :D
För så är det, när jag pratade med pappa igår så sa jag att vi har en hemlighet som jag inte kan säga än, men dom får veta om ungefär tre veckor.. :P
Förstår att det blir fundersamheter när jag nu också vart nykter ett tag.
Hihihi!
Men jag säger nothing! Förrens på några veckor.
Men några vet, Petra till exempel ;)




Ska nog börja på att göra mig i ordning för födelsedagsfika ikväll i stan :)
Kommer bli mycket trevligt!




Jag saknar sommar med amman..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0