dumma lördagmorgon


Blä, vaknade imorse (kl 6!!) att Morgan vaknade och gick och såg tv. Klart han vaknar tidigt om man somnar klockan 19 i soffan..
Orkade inte gå upp så jag somnade om.
Big mistake
Har aldrig slagit fel, varje gång jag vaknar sådär på morgonen och sedan får somna om drömmer jag alltid mardrömmar.
Till exempel, om jag är ledig och Mogge jobbar så vaknar ju jag till när han går upp. Vi pratar lite och sådär, såpass vaken är jag alltså. När han sedan far somnar jag om och då drömmer jag alltid mardrömmar.
Helkonstigt!
Men nu var det ju ganska längesen jag fick ligga kvar och han gick upp, så då hade jag väl hunnit glömma mardrömsreceptet.
Men min hjärna hade icket glömt.
När jag senare vaknade vid 8 hade jag en sån fruktansvärd klump i hals och mage och ett hål i hjärtat.
Kunde verkligen inte låta bli att gråta. När jag tårat klart gick jag upp, då var Morgan i duschen. Så jag öppnade dörren och tänkte säga god morgon men då brast det ju såklart igen, direkt jag såg honom.
Det var hemskt!
Så där stod jag och grät och han fattar inget. Stackars snällaste hjärtat :')
Han tröstade mig så det kändes bättre. Så gick det några minuter så tittade jag på honom igen och då kom det ännu mer gråt.
Underbara Morgan bara kramade om mig och tröstade. <3

Jag vet att det bara var en dröm och blablabla. Men känslorna som jag kände i drömmen var så verkligen och det sved så fruktansvärt i hjärtat när jag vaknade!
Ska aldrig aldrig aldrig somna om när jag väl vaknat sådär på morgonen..



Fast nu kan (borde) ju inte den här lördagen bli sämre.

Kommentarer
Postat av: Maria

usch va hemskt! jag förstår precis hur du menar. Är otäckt sånt där. En gång drömde jag att andreas va jätte taskig mot mej, och de kändes så fruktansvärt äkta i drömmen så jag va jätte arg på han på morgon, stackarn :/

2011-02-26 @ 11:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0