Smockad

Har fanimig haft fullt upp hela helgen!
Eller, i fredags somnade jag strax efter nio.. :P
Men igår var vi till stan och hämtade lite möbler från farmor, tuffade sedan hem och försökte få in allt i lilla huset. :)
Sen blev det kockande på hög nivå eftersom vi bjudit hit mostrar x2 plus en kila-stadigt-karl till en av dom.
Det blev hemmagjort rostbiff (tog för böverlen 2 timmar i ugnen. Phu!) med egenklyftad potatis och massa grönsaker som rostades i ugnen.
Till efterrätt gjorde jag banan, kiwi, jordgubbar, hallon i en form och toppade med riven blockchoklad, som fick mjukna upp sig i ugnen. Megagott, som Morgans mamma har bjudit på :) Så jag norpade hennes recept ;)
När all mat var uppmumsad spelade vi spel och snicksnackade.
Mycket trevlig kväll :)


Otis bara växer och växer, lilla sötkorvas!
Nu på fredagen som kommer så ska jag åka till veterinären med lilla Bonnie balubas och kastrera damen ifråga.
Känns lite tråkigt, hoppas hon inte blir så annorlunda.. :S



Husvisning!
(4 månader efter inflyttning..)


Köket


Ena gästsovrummet, det är en säng till höger :)


Walk-in-closeten, som egentligen är ett rum. :)


Badrum!


Sovrum


Vardagsrummet. :)


Andra gästsovrummet/60tal-kontoret på vinden. :D

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha älskar ugglan

2011-02-06 @ 13:19:53
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0