vän?

Hörde Håkan Hellströms låt Vän med en bil idag.
Och för första gången på 7 år, eller hur gammal den där låten nu är, så såg jag låten på ett helt nytt sätt.
Eller jag hörde, rättare sagt.

Alltså; jag har alltid tänk att låten handlar om att man är vän/kompis med en bil/fordon.
Men idag slog det mig att det kanske handlar om en vän som HAR en bil.. :)
Verkar i och för sig mer logiskt, att tanken är att man har en kompis som äger en bil liksom. :D


Idag har vi kånkat pellets. :) Det gick fort som tusan, fick låna en liten viksläpvagn av Morgans pappa.
Det sa bara svisch! Istället för att släpa en och en säck fick vi ju med oss typ tio säckar på en vända. :)


Och som vanligt har denna vecka sprungit ifrån mig.. Torsdag redan imorgon? Hjälp.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha alltså... Det är ju sjuukt ologisgt att vara vän MED en bil :P Du är en pajas sanna:)

2011-02-23 @ 20:43:56
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0