Dag 25 – Det här är jag bra på

Åååh, åååh!
Komplex fråga.
Hela min uppväxt har jag blivit uppmuntrad och fått höra, speciellt av pappa, att jag är bra på saker och ting.
Men samtidigt är jag uppvuxen i ett samhälle som trycker ner minsta lilla strå som sticker upp för mycket, som kväver den minsta tanke som vill hävda att "men jag är ju faktiskt riktigt dukig/bra/vacker osv.."
Därför säger man (jag) för det mesta meningar som "jag kan det där! tror jag..." "jag vet svaret på frågan! kanske..."
Man (jag) tvivlar jämt och ständigt på ens duktighet, att man är duglig till nånting.


Så därför trooor jag att jag är ganska duktig på...
Näe, vänta nu. Det här är min blogg och det är typ bara Petra som läser (hejhej pluttan! :)) så därför behöver jag faktiskt inte trycka ner mig själv.

Jag är bra på att tänka. Ibland blir det lite avigt, men jag är faktiskt riktigt smart och kan faktiskt ganska mycket om ganska många saker.
Jag är lite av en catwhisperer, typ som Cesar Milan. Fast med katter :D (märk väl skillnade på catwhisperer och crazycat lady...)
Jag är riktigt jävla awesome på att köra bil!

Kommer inte på något mer nu, men kommer jag på något ska jag hålla dig uppdaterad :)



Vill säga saker som "jag är bra på att lyssna, laga mat, prata" men det är jag ju inte.. Men det låter bättre på nåt sätt.


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha åh Sanna:') Du är bra på att vara storasyster också! ;D

2011-01-11 @ 20:46:33
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0