Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor


Är hemma sjuk idag, helsmoschig och snorig som en äckelblobb. :(



Jag är i statens ögon "stor" och jobbar nu på en billackering (vilket jag för övrigt även utbildade mig till) så är det väl det jag ville bli när blev stor.
För jag gjorde det valet som "inte stor" - alltså 15 år.
Men när jag var en liten plutt hade jag massa drömyrken.. Obducent, advokat, lastbilschafför. Allt möjligt alltså.

Om man istället tänker i en annan bana, att det man vill bli inte är ett yrke..
Så vill jag bli bättre på allting. Kanske inte bäst, men bara lite bättre helt enkelt. :)


Men jag vill nog ha det exakt som det är.
Självklart hade det varit fint med mer pengar, men då måste jag nog börja skrapa trisslotter eller nåt :P
Jag trivs på mitt jobb. Ibland är det trögt på morgonen men dagarna går nästan alltid fort och de andra som jobbar där är roliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0