dinner

Igår var Ina och Peder förbi på middag, det blev kotletter i ugn med lite grönsaker och sånt.
Ikväll kommer mamma på mat.
Det är roligt med middagsbjudningar :)
Hon har även med sig Vita som förmodligen kommer kära ner sig totalt i Otis, Vita är en sucker för djurbarn. :D


Jag har fått ett hål i huvudet, där har koden till mitt Visakort fallit ur. Det var tråkigt!
Kan för mitt liv inte komma på koden, inte ens när jag står i affären och har den där jävla betalmojängen framför mig.
För ibland kan man ju komma på det då, när man står i situationen så att säga.
Men icket!
Jaja... Så blir det ibland. Ska leta reda på papperet från banken som följde med kortet. Men Nordea skulle skicka koden igen åt mig, men det blir väl till veckan.

Hur som helst, ikväll blir det pasta med räkor och chili! :)


Snart är batteriet slut på datorn, orkar inte koppla in laddaren. Så jag går och gör nåt vettigare istället.
Skrotar runt i huset och kanske sätter ut min tavellist.
Kanske..
När jag letade en kruka så hittade jag hammaren istället.
Men ingen kruka. Hur som helst, så har vi letat hammaren! Den låg i ett köksskåp högt upp. Alldeles ensam.
Alltså alldeles ensam som i att det var det enda som var i skåpet.
Konstigt..


Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0