:(

Dumma snö!
Skottade vägen mellan ytterdörren och brevlådan (för att ens kunna ta mig ut) sen skotta mig fram till garageporten.
Vi har garaget i källarn och det är en typ 90 graders sväng ner dit. BLÄ!
Tog typ 45 minuter att skotta, var helt slut när jag kom in igen. Hoppade i duschen och tog sedan ett glas juice, pustade ut helt enkelt.
Tänkte sen att det är lika bra att jag kör upp bilen nu innan allt har snöat igen igen.
När jag fått ur hela bilen ur garaget så gled jag till höger så jag stod nästan ända emot nerfartskanen som är av sten och nå annat helvete.
Tog mig varken framåt eller bakåt, kunde inte svänga höger eller vänster för då skulle antingen fronten eller bakdelen ta i kanten. Blev otroligt förbannat och schasade upp för att hämta en spade och försöka spada mig fram. Var i princip omöjligt så jag hoppade in i bilen igen och vaggade mig sakta en bit uppåt. Höll på sådär i drygt en timma!
Var på så vansinnigt dåligt humör, satans jävla helvetsbil!
Skitbajsiga skrotbil! :'(
Nu har jag iaf tagit mig så jag står jämns med växthuset, men nu får den förbannat bilen stå där och skämmas!
Den där förbaskade vidriga Volvojäveln är inte värd mycket just nu, det är ett som är säkert!

Försökte först tålmodigt skotta fram den det jag nådde med spaden, bet ihop och försökte. Faktiskt.
Sen blev jag förbannad, snörde skyffeln i snön. Tog upp den och slog i snön och snörde den igen.
Försökte ta mig upp igen. Körde fast.
Slog på inredningen och skrek.
Försökte igen och körde fast.
Grät en skvätt och gav upp ett tag.
Försökte igen men sen fick det räcka. Någon måtta får det vara. :(
Skrapade bakstötfångarns hörn hyfsat men den får fanimig skylla sig själv!
Jag bryr mig inte!


BLÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0