Långledigt!

Yes sir-e!
Vi jobbade full dag idag så vi kan vara lediga på fredag, skönt :)
Men Mogge jobbar på fredag, lite tråkigt. Men ja, vi får ju iallafall en extra ledig dag tillsammans :D
Ska verkligen ta tag i mig själv och baka lussekatter..
Ja, det är lite sent påtänkt men så blir det ibland!
Jag älskar lussekatter, det är dom mumsigaste katterna som finns ju :P

Mogge sitter i fotöljen och spelar Red Dead Redemption, typ som GTA fast i vilda västern.
Verkar som ett riktigt bra spel faktiskt :) Han är då svinnöjd, så då är jag också nöjd.
Imorgon ska vi på bio och se Tron i 3D.. Mja, jag har inte så höga förhoppningar på den filmen faktiskt.
Men min hjärtas gull ville gå på den filmen och så får det bli :)
Det är ju som bekant en balansgång med att ge och ta i en relation. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0