shortie

Blir en kort update, orkar inte skriva så värstans mycket.

Jag har vart ganska förkyld i början av veckan, var hemma måndag-tisdag.
Gick till vårdcentralen (tänkte skriva veterinären...) och fick där konstaterat att jag har fått infektionsastma. (Tänkte googla lite smart info och länka, men hittar bara om barnversionen. Och jag är faktiskt inget barn!)
Fick köpa en bunt sånadär inhalatorer, eller vad man kallar dom, som jag ska flåsa i två gånger per dag i minst 14 dagar. En mindre evighet alltså.
Jösses, vad nördigt. Måste kanske börja använda mina nördglajjer också nu.. :D
I onsdags for jag på jobbet. Även fast det var en bra anledning till att vara hemma för mig mån-tis så får jag ändå som dåligt samvete när jag inte är på jobbet.. Drygt som fan :S
Men jag kunde knappt andas och inners inne vet jag ju att det var bäst att vara hemma. Jaja.

Huuur som helst, så jobbade jag i onsdags. Det blev även övertid, sen hängde jag hos morsan och lilla P-J tills Morgan slutade sen brummade vi hem.
Idag känner jag mig kryare men fortfarande inge smak. Alltså att känna smaker är sjukt underskattat!
Blir bara arg, ledsen och uppgiven av att äta mat jag VET är god men som inte smakar nåt :'(
Jobbade över ett tag ikväll också, men känner mig alldeles för moshi i kroppen för att jobba till åtta. Så jag for hem vid halv sju.
Även så har världens bästaste morbror äntligen fått hämta ut sin nya bil idag, vilket betyder att vi äääääääääääääääännnnnnnnnnnntttttttlllllllliiiiiggggggggggggeeeeeeeeeeeen har fått en ny bil!
Eller alltså vi fick hans gamla bil, men den är fanimig ny!
-02a liksom! :)
Vansinnigt snällt av honom att ge sin gamla bil till oss, det behövdes kan jag säga!
Och toppenbra med en dieselbil istället för bensinare när vi ändå pendlar 6 mil per dag..
ÅÅÅÅH! Är så otroligt lättad över det här, för den nya bilen kan vi ju ha ett bra tag. Nu slipper vi köpa nya vinterbilar varje vinter ju :)
Plus att det är ju en kombi, perfekt för lilla jycken sen i sommar ;)


Men nu komme Morgan Makaron hem så nu blir det hopp isäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0