snooze

Imorse ringde väckarklockorna så vanligt, men vi snoozade till strax innan tio..
I love ledighet på vardagar! :)
Håller på att slänga ihop lite lussebullar.. Degen skulle jäsa en timme, sen ska jag göra "katterna" och sen ska dom jäsa 45 minuter till. Alltså aktiv bullbakartid är ganska lite..
Kokar även just nu ägg till frukost också :)

Ikväll ska vi in till stan och se bio, Tron i 3D.. Mogge vill se den men jag tycker det verkar blä, men eftersom jag är en god flickvän så får man ibland göra saker man själv inte vill i första hand, för husfriden så att säga :P
Han är alltid så himla snäll och låter mig välja (nästan) jämt ju. :D
Världens bästa bättre hälft! ;)

Otis har även börjat se på tv. Det ser riktigt roligt ut, ibland sitter han bara strax nedanför tvn och tittar på allt som rör sig. Ibland ställer han sig på bakbenen men stödjer sig på tvbänken och tittar därifrån.
Han kan titta tills man lockar han därifrån :)
Megasöt!
Och han ser ut som en liten gubbe i frack när han står på bakbenen, han är ju nästan helt svart utom 4 vita sockar och en vit bröstkort/mage. Hihi :)
Vem kan motstå kattungar alltså!
Det jag har märkt än så länge så verkar han vara toppen. Väldigt orädd, morsk, kelig och lugn. Man kan utan problem hålla han i famnen uppochned (med ryggen neråt åt tassarna uppåt som en bebis) och han ligger lugnt kvar tills han blir nedsläppt. :)
Raka motsatsen till Bonnie, alltså :P


OJ! nu är äggen snart klara och degen har jäst klart första vändan. Mycket på samma gång. :D

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vill ju inte spotta på dig Sannasol! Men det finns andra människor, som du vet att jag inte tycker om som jag gärna skulle vilja spotta på!:) Men aldrig på dig! :D



.. För jag blir rädd när du är arg..

2011-01-06 @ 20:17:57
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0