Tvättis

Efter att ha spenderat större delen av söndagen surfandes på internet efter inredning och sånt, så är peppen på att fixa i ordning tvättrummet uppe på max just nu!

Det kommer bli så jävuluskiskt bra alltså :)
Och sen uterummet också, som tidigare nämt.. mMm! ;)
Det kliar så sjuuukt mycket i påtarfingrarna!!


Vi har även hunnit skotta idag, även en liten stig till stegen upp till taket åt sotarn som kommer på torsdag.
Åt en god middag bestående av stekt fläskkotlett, ris och ugnsrostade grönsaker med rosmarin.
Mekat upp några fotografier i sovrummet också, har en tanke om att i princip bara ha egentagna foton på en speciell vägg. Och det blev i sovrummet. :) Helt okej faktiskt.
Men ska framkalla lite fler kort, i lite större storlekar. Från europaresan bland annat :)

I veckan blir det nog ganska lugnt. På lördag fyller pappsen the big 5-0. (alltså 50 år :P)
Så det ska firas såklart. Lilla pappa som blivit så gammal.
Det känns lite konstigt, fast jämfört med mina vänners föräldrar är han ändå ung :)
Hur som helst, så har jag och bästPetra en riktigt bra present åt honom. Det hoppas jag han kommer tycka också. :D
Och på onsdag fyller min lilla kusin 4 år.. Tiden går fort, speciellt när man har roligt. Som bekant.

Förskräckligt många som fyller jämt i min familj i år.
Pappa 50, moster40, syster 20 och morbror 40. :) Roligt!


Kommentarer
Postat av: Petra

Jeeeey:)

2011-01-16 @ 20:47:23
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0