Varulvsfötter

Det har vart kallt i huset senaste dygnet, var tvungen att stänga av pannan för sotarn skulle komma.
Har varit typ +18 inne. Och -19 ute. Ganska stor tempraturskillnad..
Jaja, hur som helst, så har Morgan tagit på sig sina tofflor som ser ut som håriga varulvsfötter med klor. :)
När tofflorna har legat tomma har Otis varit jättearg på dem och slagit lite på dom sen sprungit :P


Den här veckan har gått fort, jag tycker nästan alla veckor går fort nu.
Kanske börjar jag bli gammal?
Först glömmer jag bort min kortkod och nu springer tiden ifrån mig.. :(
Längtar som tusan till måndag, då paketet med gardinerna kommer :)
Hoppas jag!
Annars blir jag en sad kitten :´(




I helgen blir det kalas, födelsedagskalas x2. Först lilla kusinen sen stora pappsen. :)
Jag gillar sammankomster, trevligt att träffa folk och att man får göra sig fin. ^^
Det är inte så ofta annars, iallafall inte när man jobbar som jag gör.
Nästa fredag var planen att dra till Vännäs och se Hellbilly Jokers spela.
En av bandmedlemmarna jobbar med Mogge, han är trevligt :) Och dom är riktigt duktig på att spela!
Kom dit vetja! :)

Jag är glassen?

Jag ska även ge mig i kast med att försöka färga håret på mig själv.
Har aldrig gjort det tidigare, så det kan gå exakt hur som helst.
Hoppas dock det går bra. :D




NU blir det Mad Men!

Kommentarer
Postat av: Petra

:'D Hahaha alltså bilden...

2011-01-20 @ 20:40:48
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0