I-landsproblem av rang

Phu!
Funderar på att byta ringsignal på mobilen men kan inte riktigt bestämma till vilken.. Och typ all bra musik vi har är på den externa hårddisken, som i sin tur ligger i vitrinskåpet dryga 2 meter ifrån mig (meeen jag sitter i soffan, så det blir 2 extra meter på det eftersom det är drygt att resa på sig).
Det kanske låter lite banalt att det ska va ett sånt herrejössenes projekt att byta ringsignal, men såhär är det serru att på en iPhone kan man inte byta på mobilen så att säga, utan man måste koppla ihop den med datorn  och ladda ner ett program som konverterar den låten man vill ha. Kan även bara "ha" en signal åt gången på mobilen och kan alltså inte lägga in flera stycken på en gång. Bleh!
(Fudge! kom just på att jag även måste rota reda på den där förbaskade iPhonekabeln... Alltså det är så mycket sladdar att hålla reda på så jag vet inte vad!)


OCH! Jag måste gå i duschen också :( Orkar inte!
Ställer fan väcklarklockan imorgon och gör det då istället.
Ska åka till Lycksele med en hel drös folk imorgon och botanisera lite där och sen åka till massa ödehus och spekulera och peta och snoka.
Kanske att jag även kommer ihåg kamerar.
Kanske..


Men satan också, nu blev det ju Rambo på tv. Hur ska jag då kunna motivera mig till att sträcka mig efter den där förbenade hårddisken och styra upp det där med ringisen?
Jösses alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0