Arla

Javisst, okej!
Vi vaknade strax efter klockan sju.
Vi har blivit föråldrade sen vi flytta till hus :D
Och jag som skrattade åt Ina & Peder när hon berättade att hon blir trött där strax innan 22 på helgerna :P
Tji fick jag!

Jaja, men gillar faktisikt ändå att vakna tidigt, då blir helgen mycket längre och  man hinner med mer :)
Och jag är inte trött på kvällarna, så än är jag ungdom. Mogge vill lägga sig där vid 22:30.. Sötgris. :D



Sitter i soffan med megamysfilten från Boom och har just mumsat i mig två kiwis. Det har blivit lite av min signaturfrukt på sista tiden. Dom är goda :)
Och Bonnie tycker också om dom!
Hon är en sån knäppkatt..
Märks skillnad sen kastreringen, hon är faktiskt keligare. Och lite hungrigare. :D

Hittade en bild från när Bonnie var en osnyten liten fjärt!



Väntar just nu på att Seb ska vakna ur sin medvetslöshet till sömn så vi kan åka till hans garage och slipa som galningar på hans Pontiac! :)
Är ganska peppad faktiskt, det kommer nog bli kul. Och kommer nog ändå gå ganska fort, lät som vi blir en del folk.
Eller minst 4 iallafall! :)

Kollar igenom externa hårddisken. Fniss!



Newporten                     Sebs Chev         


Kattbad på Sandbacka



Känns konstigt att se bilder på alla katter.. :(
För ett halvår sen hade vi fyra stycken. Nu är bara en kvar.
Och stora Kisse var ju äldst.. men bara 4 år. Om ens det. :S
Usch vad ledsen jag blir. Saknar verkligen alla så himla mycket.
Men mest Vilda, faktiskt. Lilla söta rara Vildatilda..
Skit också!



Äh!
Nu far jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0