Flashigt!


Haft en fin helg. I lördags var vi in till stan och gjorde ärenden medans syster Petra var hundvakt :)
Sen åkte vi hem med korven, var hemma några timmar och gjorde oss i ordning för kvällen.
Då packade vi in korven & oss i bilen för att brumma tillbaka in till stan och då fick mamma vara hundvakt för Petra hängde med oss till Masen som fyllde år! :)
Och jag fick även köra några svängar på stan i Sebs nya, svinhäftiga bil som han och Frida åkte och hämtade i fredags/lördags i Göteborg.
Iiiiallafall, såhär ser den ut.


Bilden är från Classiccars


Längtar så vansinnigt mycket till sommarn.
Och Mogge börjar få ihop motorn på Oldsmobjucken också! :)


Idag har vi tagit det lugnt, är så himla mysigt när korven vaknar på morgonen och vill ut så brukar klockan vara vid sex, sju så man är ganska trött..
Rastningen går på två sekunder ungefär eftersom han inte är så sugen på att strosa runt så tidigt på morgonen när det är kyligt och man är nyvaken (bekvämt för mig) så när vi kommer in igen så brukar jag lyfta upp honom i sängen så får han ligga och sova där med oss några timmar till :)
Tror han tycker riktigt mycket om det, han gosar ner sig direkt och somnar under täcket mellan mig och Mogge <3
Hur som helst, så keligt hade vi det imorse ;D
När vi vaknade för andra gången så gick vi upp och gjorde riktiga dagobertbaguetter till frukost - jag älskar helgfrukost!
Såg på tv och slumrade lite i soffan sen vid halv tre for vi ut till Norrbyn och hälsade på Ina & Peder. Där fick vi jättegott fika och ett par trevliga timmar av snicksnack och hundkel :)

Nu måste jag dock styra upp någon slags middag, så vi får matlådor till imorgon.. Är inte så hungrig dock. Och vi ska göra marängswizzzZZzz ikväll innan grädden blir dålig. Så mkt att göra så lite tid.
Dumma helg så går alldeles för fort! >:(


Kommentarer
Postat av: Mogge

Men snart är det inte en oldsmobjuck uttan en hellmobile >:)

2011-03-27 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0