nyfiken strut!


Eller är det nyfiken i en strut?
jaja. Oh!
Spricker nästan av återhållsamhet, mår nästan fysiskt dåligt av att veta något så här roligt utan att kunna berätta det! :D

Snart, min vän, snart...

Imorgon blir det iallafall övertid på jobbet för både Morgan och mig.
Känns på ett sätt bra, jobbade över en kväll förra veckan också. Katching!
Eller ja, lite iallafall. :)
Hur som helst, även fast det känns lite trögt att jobba över imorgon så vet jag att det är lika bra för snart ska jag vara ledig ett tag så lika bra att jobba lite extra nu :P

Vad tror DU att vår hemlighet är? :)

Oj, nu måste jag nog hoppa i säng.
Vi bestämde imorse när vi var megatrötta att ikväll ska vi lägga oss i säng klockan nio.
Och hör sen!
Typ...

Kommentarer
Postat av: Petra

JAG VET JAG VET JAG VET :E

2011-03-09 @ 22:01:59
URL: http://monsterbajset.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tror att du är gravid, du dricker inte, ska inteberätta riktigt än, det är någonting jätte stort och du ska vara ledig framöver.. så, bebis? =)

2011-03-13 @ 18:08:13
URL: http://tobax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0