Samlar


Ser på Maniska Samlare på kanal 9.
Oj jösses, vilka liv de lever. Fasligt jobbigt verkar det vara.


Imorgon ska jag försöka ge mig på att färga min lejonman till kalufs på fredag..
Hm. Känns skönt att inte behöva lasta det på snälla Petra, men det är ett mindre projekt.
Har ärvt min fars tjocka hår, tar ungefär 2 - 2 1/2 timma att färga håret typ. Och det blir inte bättre av att det är ganska långt också. Men du vet ju vad man säger, ska man bli fin får man lida pin.


 

Alltså jag dör! :'D


Kommentarer
Postat av: Petra

Hahahaha jag skulle lätt kunna vara en gamling.. Om det inte var för det där järnskrotet jag har i munnen!

2011-03-03 @ 22:19:46
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0