hurt

Nyss vart ute med lillprutten, gick ganska långt faktiskt :) Med hans små korta korvben mätt iallafall :D
Gick till tågstationen, förbi fårhagen, över ån och längst Sundelinsvägen och sen över ån på ett annat ställe, förbi frisören och sen var vi praktiskt taget hemma :)
Han var väldigt duktig, lukta runt och spanade. Verkligen en jättefin kväll ikväll, så nu när jag ändå har ångan uppe tänkte jag gå ut och fortsätta måla på altanen.
Men bara ett tag, ska även redigera min jävla Spotifylista för den har ballat ur :(
Är typ 2500 låtar på spellista 1 och det är svindrygt att lyssna på mobilen när det är lite bökigare att byta än på datorn.


Orkar inte koppla in mobilen och lägga över bilder.. Bleh.
Imorgon är det Kulturnatta i stan, funderar på att åka in och kolla läget :)
Om det inte regnar så tar vi nog blåforden :]

Har just läst klart tredje boken ur True Bloodserien jag fick av Petra & Mogge i julklapp.
ÅÅÅÅH, det är så spännande! Men inte så likt serien.. Måste fan ta och köpa boxarna så man får se om dom.
Väntar så spänt på den nya säsongen, 26 juni börjar den sändas där borta i Amerikat..
Såhär i efterhand var det ju lite drygt att vi såg klart säsong 3 just när säsong 2 började sändas i Sverige, så det känns som det var hundra år sen vi såg serien. :S

Sneakpeek 1
Sneakpeek 2





Okej, det var väl det. Har väl inte tid med det är nu juuUUuu!
Ska ju för böverlen måla så den där förbaskade altanen blir klar nån gång.
Såg massa folk som satt på sina megamysiga altaner och jag vill ju också göra det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0