omfg


Fy farao vad ojämnt jag är i mitt bloggande. Och det säger jag alltid när jag har varit gles i uppdateringarna.. :D
Men det är ju så mycket annat som ska göras.
I helgen som kommer ska jag och syster måla altanen. ÅH vad jag är peppad!
Och vi ska även befinna oss på Bildahl kl 14 på lördag för då ska Nanne Grönwall vara där.
(Morgans favoritjej. Näst efter mig..?)


Funderar även på att vi kanske måste ta tag i Amazonen snart. Som fortfarande står hos svärföräldrarna i Tomterna.
Måste först och främst leta reda på den där förbaskade motorn vi skulle stoppa ner i bilen. Det borde vara på garaget nånstans.. Jaja :) Det där löser sig alltid :D

Valborg i Gräsmyr 2010



Jag tycker Mogge är ganska lik Butters (t.h) från South Park på den här bilden.
Undra om jag i så fall är den till vänster...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0