Pyret

Kollade på valpbilder av Midas. Vad tiden har gått fort!
Han har liksom blivit så... Stor! Korvashund. <3


11 veckor gammal



14 veckor gammal

Eftersom jag vart ganska kass på att blogga på senaste tiden så hittade jag ett sånt där 30dagars inlägg som jag tror jag ska försöka mig på. :)

________________________________


Just ja, kryssningen var awesome!
Trevlig tur i Stockholm med hotellvistelse och systerhäng och handla OCH hitta världens bästa affär.
Aaaaah!
Och att sedan möta upp Linnea och Peter för att gå ombord på båten Cinderella som skulle åka över till Åland och tillbaka på ett dygn med massa folk och massa rockabillymusik och massa alkohol. Det kan liksom inte bli dåligt :)



Linnea äter chips och skrattar samtidigt :')


Kommentarer
Postat av: Petra

Älskar Bibbis demonögon i bakgrunden på första bilden:)

2011-11-20 @ 16:38:47
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0