strax

Snaaaart hoppas vi på tåget som ska ta oss till Hufvudstaden för some great adventures!
Bara synd att karln vi ska fira med överraskningsresa hunnit lista ut i princip allt..
Jäkla Agaton Sax! :(
Och så kaaaan det ha varit så att både jag och Petra råkat försäga oss lite. ;D

Igår gjorde vi pitabröd med kebab och massa grönsaker till middag - svingott!
Nomnomnom!
Och när Morgan komme hem från garaget igårkväll låg jag och Midas och sussade i soffan, så Mogge krashade ner brevid oss och somnade han också.
Så vaknade jag vid tretiden och gick till sängs. Men Morgan och Midas låg kvar i soffan. Skönt för mig, fick hela våran enorma 120cm breda säng för mig själv. Bortsätt från Otis. Men ändå :)
Ibland kan det bli trångt med två människor, en 15 kilos snarkmaskin till hund och en katt som ska samsas i sängen. Men det är ju så mysigt ;)

Nu ska jag göra mig i ordning, betala en horribel veterinärräkning och sen fara till Pensjö och hjälpa morbror som ska flytta från sitt minihus till ett vanligt hus :)
Och ikväll kommer mormor förbi, som är nedanför Ö-vik och säljer grejer på nån marknad, och ska sova hos oss. Spännande :)
Kanske vi får nån god kaka eller nåt, om vi har tur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0