PremiäÄär!

Äntligen (ÄNTLIGEN!) har dom släppt en app från blogg.se. Jaja, det är väl kanske bättre sent än aldrig. Antar jag.

Igårkväll preimärvar jag, Petra och Midas på hundcafeet Skallet som ligger vid Konsum på Haga. Skönt att det är nära morsan. Det var himla trevligt, men tyvärr har dom bara kvällsöppet en kväll i veckan. Tanken är att fara dit varje onsdagkväll nu ett tag och träna Midas på att vara passiv med andra hundar, alltså att han inte får hälsa på alla hundar jämt. På jobbet träffar han hundar varje dag men dom är ju upp i varann mycket och kan sniffa bäst dom vill. Det gick bra igår, vi var först ensamma där men när det komme hundar så blev han väldigt nyfiken. Köpte en "hundpytt" åt Midas - blodpudding, falukorv och levergodisas. Så gav jag honom småbitar därifrån hela tiden så han skulle fokusera på annat än att inte få hälsa. Han var duktig, men eftersom han inte skäller knappt nåt utan mer gnyr så lät det säkert som jag gjorde illa honom. :S För är det en hund som kan låta som den lessnaste hunden i heeeeela världen så är det Midas.
Men jösses vad trött han var när vi kom hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0