Modell

Idag åkte jag och Midas in till stan för att få honom fotat av en tjej som skulle utöka sin portfolio.
Midas vart jättestilig! <3
Så jag köpte fyra kort, fotografen var verkligen jätteduktig - Angelica Folkesson heter hon och kan varmt rekommendera henne :)
www.afphoto.se
När Betty blivit lite äldre ska jag få dom fotade ihop, än så länge är hon så flängig så det blir nog svårt att få henne att sitta och stanna osv :D


Var även tvungen att åka förbi Djurmagazinet för att köpa en bur åt Betty. Jävla grand-prix.se som jag beställd ifrån för två veckor sen har inte skickat mina grejer än, fast det stod leverans v16 :(
Och nu har dom ändå asbra erbjudande på burar på DM nu, såklart just efter jag beställt från nätet! >:(
Behöver två burar så jag åker nog och köper en till imorgon så får jag väl sälja burarna från Grand-prix när dom väl kommer... GGRRRRRR!


Jamen jaja, nu ska vi se How I Met Your Mother och njuta av den sista lediga dagen innan det blir tillbaka på jobbet imorgon. Är lite nervös för hur det kommer gå med Betty, blir så jädra mkt springande ut för pink och bajs, hoppas jag hinner fika lite också :D Som tur är har hon ju Midas brevid sig i omklädningsrummet medans jag är i verkstan så hoppa hon inte blir så orolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0