LISTAAAA!

Vad gjorde du kl 08 i morse? Jobbade sedan en timma tillbaka.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Var ute med lillvovvan.
Vad har du druckit idag? Vatten på jobbet och en glas päronsoda här hemma.
Vad var det senaste du åt? Nudlar
Vad var det senaste du köpte? Hm... Mat tror jag. :)
 
 
 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkt träfärgad.
Vad är det för väder hos dig nu? Regnigt :S
Godaste glassmaken? Krossad choklad eller äkta vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Sover du tungt? Oftast, men när jyckarna var små vaknade jag av minsta lilla ljud.
 
 
 
Drömmer du mardrömmar? Väldigt sällan. Då jag minns mina drömmar är dom inte speciellt fräsiga, drömmer ofta att jag gör vardagliga grejer. Typ att vi är och handlar eller så :P
Trivs du med ditt jobb/plugg? Ja det gör jag :)
Favoritklädsel? Kjol eller klännig, är så skönt att slippa jobbiga varma knöliga arbetskläder som jag annars har 5 dagar i veckan :P
Vad ser du om du tittar till höger? Fortsättningen på vardsgsrumssoffan, en lampa, fönster, blommor...
Vad gör dig glad? Det mesta :) Morgan, hundarna, Petra.. Mer saker gör mig glad än arg :)
 
 
 
Vad ska du göra härnäst? Strax ut med hundarna, träna Midas i hundmöten med grannen. Sen chilla framför tvn tills Mogge kommer hem från hobbykväll.
Höger eller vänsterhänt? Båda. Skriver dock med höger, men i mycket annat är vänsterhanden ledande.
Humör just nu? Lysande! Jag fyller ju år imorgon :)
Favoritgodis? Röda pistoler!
Kläder just nu? Adidas mjukisbyxor, tshirt och Dropkick Murphys hoodie
 
 
 
 
Hur många kuddar sover du med? Jag har två och Morgan två, men under nattens gång kan antalet variera mellan oss. 
Spelar du något instrument? Nääe
Morgon eller nattmänniska? Både och. Pga hundarna har jag blivit en morgonmänniska. På helgerna, men dom är själva morgontrötta så vi brukar gå upp vid niotiden. Helgkvällar kan jag vara vaken länge, iallafall om man gör nåt - festar, hälsar på nån/nån hälsar på oss... På jobbdagar är jag inte en morgonmänniska, eller en kvällsmänniska.
Vad är viktigast för dig? Familj, vänner. Att leva ett lyckligt liv, med mina mått av vad lycka är. Att inte ångra något jag inte gjort.
Är du kittlig? Mjaaa. I gommen och under fötterna om jag kittlar mig själv. Om någon annan kittlar under fötterna är det är det bara skönt. :)
 
 
 
Stjärntecken? Lejon, och allt som beskriver det stjärntecknet passar väldigt bra in på mig!
Äckligaste insekten? En del spindlar, sånadär blixtsnabba och hoppiga.
Stökigt eller välstädat? Mittimellan. Vill gärna ha det städat men med två vilda hundar och två lurviga katter i ett relativt litet hus är det svårt att ha det skinande rent. Har inte karaktär till att dammsuga varje kväll.
Som man säger; hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete :D
Vad längtar du mest efter just nu? Att Morgan ska komma hem, att fylla år, att få hänga med bästa syster!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0