Day off

Är ledig idag pga en bunt komptimmar som försvinner vid årsskiftet. Så nu ligger jag och jyckarna i sängen och lyssnar på Morgonpasset i p3.

Denna dag är planerad som så att jag ska möta upp Ylva och gå en sväng med frallagänget, så dom får schasa av sig lite. Sen ska jag med Betty till veterinärn i Vännäs för att reda ut denna böld hon har på framtassen, som tidigare i höst blivit bedömd till att vara ett histiocytom - en godartad tumör som drabbar främst valpar och unghundar och sätter sig på huvudet och benen.. Problemet är att en sådan tumör försvinner lika fort som den kommit, typ max tre månader med tumören. Men Betty har haft sin i 6 månader och den ser inte ut att vilja minska... :(
Så ska till Vännäs för provtagning idag.


Ikväll ska Mogge skjutsa in mig till stan för det är julbord med jobbet och återförsäljaren, vi ska på Rex!
Snällaste Marika och Henke ska va hundvakt för senare på kvällen ska vi på Droskan och rockabillyståhej :)

Imorgon ska jag och lilla P in till stan för att fixa de sista julklapparna.. :D
Ska också göra köttbullar, griljera skinka och hålla i ett julbord - allt detta för första gången :)





Ska gosa ner mig med griskultingarna och njuta av min ledig dag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0