Lillebror!


Ikväll medans Morgan fixade och donade med Mondeon så åkte jag och Petra till pappa och Maria :)
Vad så länge sen jag träffade dom, och lilla Knut!
Som förmodligen är världens sötaste bebis - jag dör! :´)
Ska lägga upp bilder sen nån dag för nu är klockan läggdags för längesen... Är en sån förbaskad tröttmössa alltså.

Vi har även varit till grannen och kelat med hennes två famnar med franska bulldoggvalpar :D
Första kullen på 6+1 är 5 veckor och andra kullen med 2+2 är 4 veckor gamla :)
Farligt söta, vill bara pula in allihopen i jackan och springa hem med hela bunten!

Men det gjorde jag såklart inte, bara snusade in bebisdoften och blev pussad på, sen gick jag och Morgan hem igen och Midas sniffade in oss väldigt noggrant :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0